כמסורת של שישים שנה ההילולא השנתית לרבי מאיר בעל הנס במבשרת ציון

בהשתתפות מאות ההילולא המסורתית לתנא האלוקי רבי מאיר בעל הנס במבשרת ציון ההילולא שנוסדה על ידי שלמה פרץ מוותיקי מבשרת, ומנוהלת יחד עם בתו וחתנו עזרא ופאני קלאוז, ההילולא התקיימה השנה ברוב פאר והדר בהשתתפות גדולי הרבנים, כשעל השירה והזמרה הופקד כמידי שנה ענק הפייטנים אבי ביטון יחד עם בנו נחמן ביטון.

ההילולא הונחתה על ידי רב ישמח משה הרב ציון סוויסה, ובה נשאו דברי תורה וברכה ראש מוסדות כנסת ישראל הרב יעקב קניג, הרב יוסף בן עזרא ראש בית ההוראה מבשר טוב ובנו של רבה של מבשרת הרב שלמה בן עזרא ועוד מרבני היישוב.

התרגשות מיוחדת שררה בכניסתו של המשגיח הרב שמואל דוד וואלקין בנו וממלא מקומו של מרן המשגיח רבנו חיים וואלקין זכותו יגן עלינו, שהמשיך את מסורת אביו זכותו יגן עלינו לפאר את המעמד הקדוש, הרב וואלקין הגיע עטוף בחלוקא דרבנן שירש מאביו הקדוש, ובירך את הקהל בדברי קדושה וברכה כמו שנהג אביו מרן המשגיח הקדוש זכותו יגן עלינו, ואף הביא במיוחד בקבוק יין שעוד היה על שולחנו הקדוש של אביו וחילק ממנו למשתתפים.

בסיום המעמד פנה רו"מ כנסת ישראל הרב יעקב קניג וביקש ממשתתפי ההילולא לזעוק יחד עמו ג' פעמים אלקא דרבי מאיר ענני, ולכווין בתפילה בקשה וזעקה למען עם ישראל ולמען השבויים והחטופים ובכללם תושב מבשרת ציון ובן קהילת כנסת ישראל אלקנה בן רוחמה בוחבוט יוציאהו השם מיגון למרחב בקרוב אמן.

צפו:

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *