וואטסאפ השיקה פיצ'ר חדש לשיחות החשובות שלכם

לחצן "מועדפים" חדש יאפשר למשתמשי האפליקציה, לסנן ולמצוא במהירות את השיחות והקבוצות החשובות להם ביותר, ולהתקשר אליהם ישירות מלשונית השיחות. הפיצ'ר מגיע כשלושה חודשים לאחר שוואטסאפ הציגה את מסנני שיחות.

וואטסאפ מכריזה רשמית על פיצ’ר “מועדפים” (Favorites), המאפשר למשתמשים להגדיר שיחות צ’אט רגילות או קבוצות שלמות כמועדפים לגישה נוחה ומהירה יותר באפליקציה ללא צורך בחיפוש ידני, זאת לצד אפשרויות הסינון האחרות הקיימות כיום באפליקציה.

אחרי שנחשף בגרסת בטא מוקדמת, וואטסאפ משיקה את פיצ’ר המועדפים, שמגיע למעשה כשדרוג לפיצ’ר “מסנני הצ’אט” שהוצג מוקדם יותר השנה ואיפשר לסנן שיחות ולהציג רק שיחות ש”לא נקראו” או “קבוצות” בנפרד מהתצוגה הראשית של כלל השיחות, אליהן מצטרף כעת סינון “מועדפים”, שיהיה זמין גם בחלון השיחות הקוליות באפליקציה עם הצגת המועדפים בחלק העליון של המסך.

בנוסף לפיצ'ר המדובר, בימים האחרונים עובדים בחברה על פיצ'ר נוסף.

וואטסאפ צפויה להוסיף בקרוב פיצ’ר תרגום הודעות אוטומטי לאפליקציה, כך חושף צילום מסך חדש של אתר WABetaInfo מגרסת בטא חדשה של האפליקציה לאנדרואיד, המציג אפשרות תרגום אוטומטי של כלל ההודעות החדשות בדיון, עם אפשרות בחירת תרגום הודעות לחמש שפות שונות, אך לא בעברית.

לאחר שהציגה פיצ’ר תמלול הודעות קוליות בגרסת בטא קודמת, נראה כי וואטסאפ ממשיכה לשלב פתרונות מובנים בתחום השפה עם פיצ’ר תרגום ההודעות החדש שנמצא עדיין בפיתוח.

 

Freepik

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *