חשוב: "מערכת מסוכנת ותקלה בטיחותית חמורה" אלו הרכבים שצריכים לבצע ריקול מיידי

מדובר בשני ליקויים המסוכנים מבחינה בטיחותית, שבעלי הרכבים שנמצאים ברשימה יהיו חייבים לטפל בהם באופן מיידי. אם לא יבוצעו התיקונים הנ"ל, הרכבים לא יעברו טסט ובעליהם לא יוכלו למכור אותם. כל הפרטים:

מדובר בשתי תקלות, שהראשונה היא ברכבי קיה סורנטו שנת יצור מ-2016 ועד ל-2020 במערכת מיזוג האוויר, שכפי שהגידרו אותה בחברת "קיה" היא עלולה לפגוע בתפקוד הרכב וזו היא הודעת החברה:

"הרינו להודיע לכל הלקוחות בעלי רכב מתוצר קיה דגם סורנטו שנת יצור 2020-2016 כי יצרנית הרכב קיה מוטורס הודיעה על קיומה של תקלת בטיחות סדרתית (recall) לחלק מהמכוניות מדגם זה, שנובע מליקוי שהתגלה בבקרת מיזוג האוויר FATC ובמחבר יחידת החימום PTC שעלולה לפגוע בתפקוד הרכב". 1,106 קיה סורנטו בישראל נדרשים לתיקון הזה שמבוצע כמובן במוסכי היבואנית בלבד ואינו עולה כסף ללקוח"

התקלה השניה היא בקיה סטינגר שנת יצור מ-2016 ועד ל-2023 בצינור הזנת השמן לטורבו.

הודעת החברה:

"הרינו להודיע לכל הלקוחות בעלי רכב מתוצר קיה סטינגר שנת יצור 2016-2023 כי יצרנית הרכב קיה מוטורס הודיעה על קיומה של תקלת בטיחות סדרתית (recall) לחלק מהמכוניות מדגם זה, שנובע מליקוי שהתגלה בצינור הזנת השמן לטורבו, שעלול לפגוע בתפקוד הרכב".

לידעתם של בעלי הרכבים הנ"ל, שללא תיקון התקלות לא תהיה אפשרות להעביר את הרכב טסט וכן, לא תהיה אפשרות למכור אותו ולהעביר בעלות.

 

 

freepik

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *